Forum serwera WoS
Administrator
Widząc, ze wszyscy chcą tych treningów postanowiłem zorganizować na razie testowe treningi naszej skromnej ekipy. Treningi będą narazie odbywały się w każdą sobotę i niedzielę (18;00-20;000). Obecność obowiązkowa, jeśli ktoś nie będzie mógl uczestniczyć niech poinformuje któregoś z adminów. Mam nadzieje, ze będzie 100% frekwencja.
Pozdrawiam "homik" <lol2>
@edit by Emk: poprawione błędy.
Ostatnio edytowany przez emkus (2009-01-04 13:16:09)
Offline
Administrator
ok, osoby nieuczestniczace w treningach nie beda powolywane do reprezentacji wos'u (buahaha)
Offline
+ osoby nie zarejestrowane i nie biorące udziału na forum.... bo nie bd wysyłał 20 wiadomości takich samych by się skonsultować. Po to stworzyliśmy stronę, by na niej zamieszczać te informacje, a nie na gg i <CENZURA> wie jak się dogadać!
Offline
Jestem ZA!! No wiesz ja napewno bd powołany do reprezentacji!! Nie no śwyyyry;D Treningi mogą być dla wszystkich, którzy chcą, a nie. Jedni sie angażują, drudzy nie, ich sprawa. Ważne, że są osoby, które jednak sie serwerem zajmują, i to idzie na ich korzyść!! BETEK NIE SPAMUJ!!
Offline
D4n!3L napisał:
Jestem ZA!! No wiesz ja napewno bd powołany do reprezentacji!! Nie no śwyyyry;D Treningi mogą być dla wszystkich, którzy chcą, a nie. Jedni sie angażują, drudzy nie, ich sprawa. Ważne, że są osoby, które jednak sie serwerem zajmują, i to idzie na ich korzyść!! BETEK NIE SPAMUJ!!
Mówisz ich sprawa nie? Jak chcecie to wybierzcie osobę odpowiedzialną za przekazywanie każdej wiadomości do wszystkich osób. Wybierzcie osobę, która bd zbierała kasę za mnie na serwer. Wiesz Daniel, mi się nie chce 20 razy pisać jednej osobie o kasie. Przecież wiesz, że nie tworzyliśmy tego na olew... tylko żeby były rezultaty, ale tu widzę że brak ich. No nic po co dalej komentować? Skoro potem ludzie od nas się głupio pytają jak działa ten plugin a jak ten bo nie wiedzą....
Offline
No tak, ale jest i na takich sposób, co się nie odzywają, zeby dać kase. Poprostu nie grają i tyle. Są bany na ip kompa,(albo mi sie tak wydaje) xD No zobaczymy jak to bd, kto nie zapłaci, to poprostu wyjazd. Zobaczymy, kto bd płakał na koniec:) Ale są też osoby, nie od nas z rl, które tam grają. Oni mogą grać, przychodzić na treningi. Powinieneś te pytanie skierować gdzie indziej Sry, nie pytanie, lecz zdanie oznajmujące. Ale zobaczymy jak to wyjdzie, ta?
Offline
$k!ErAk! napisał:
teraz juz mozemy grac
1. Brak ludzi teraz.
2. Jutro Tasior zapewne do nas dołączy.
3. Potrzebne mapy - na początku zapewne aim/kz/suft/extreme.
4. Potrzebna nam pomoc w wyborze, tzn wy ściągacie jakieś mapki, robicie kilka ss i dajecie nam z linkiem do mapy, gdzie my oceniamy czy możemy na tej zacząć trening.
5. Gra typu PvP (player vs player), N-PvP (w 1 teamie, próbujemy coś zrobić) lub PvB (player vs bot). Do wyboru w zależności od mapy. Niżej podam na jakich mapach możemy umieścić boty.
The waypoints in this archive are Podbot 2.5 -waypoints. They work with Podbot 2.5, YAPB, IvPBot, E[Pod]bot etc. They also work fine with Podbot_mm (at www.bots-united.com). ------------------ Condition-Zero Waypoint-Pack: Waypoints created with Podbot 2.5 for Counter-Strike 1.5/1.6 Extract *.pwf to: ...\PODbot\wptdefault\ Maps: cs_assault_cz, cs_downed_cz, cs_havana_cz, cs_italy_cz, cs_miami_cz, cs_militia_cz, cs_office_cz, de_aztec_cz, de_dust_cz, de_dust2_cz, de_chateau_cz, de_corruption_cz, de_fastline_cz, de_inferno_cz, de_montaz_cz, de_prodigy_cz, de_rubble_cz, de_sienna_cz, de_stadium_cz, de_tides_cz, de_torn_cz, de_truth_cz, de_vostok_cz You can copy a waypoint-file for another map (de_piranesi > de_piranesi_cz). Simply rename the pwf-file, hexedit it and change the mapname at the beginning, if the layout is the same. Download CoCoNUT´s CS:CZ-Waypoint-Pack ----------------- Custommap Waypoint-Pack: Maps: aaa_deagle, aim_ak_colt, aim_assault, aim_egypt_cz, awp_map_fair, as_dolomiten, as_highrise2, as_rising_sun, as_shelter, as_venedig_b2, cs_1701ev2, cs_altay, cs_arabstr_v2, cs_bbicotka, cs_beersel, cs_bigwong_dlx, cs_bikini, cs_blutwurst, cs_castlewof, cs_deadline, cs_drillcamp, cs_fifthave_final, cs_haste_final, cs_hazad, cs_hic, cs_intercept, cs_lakeside, cs_mario_b2, cs_mont_st_michel, cs_narcissus cs_neighborhood, cs_nox, cs_oldschool, cs_pacific, cs_renovation, cs_rheincastle, cs_rhs22, cs_salami, cs_suburbs, cs_suedtirol, cs_tibet, cs_wolfenstein, csde_bridge, dark_island, de_alps, de_aztec2, de_battle_isle2, de_cliffcastle, de_comicpirates, de_czl_silo, de_gettoblast, de_gower_pre, de_halla, de_hometown, de_honduras, de_karachi01, de_kievpass, de_korea, de_leestore, de_lostworld, de_mountainpass_beta1, de_museum, de_odile, de_oimec, de_plaka, de_priory, de_quarry (2nd vers.), de_rats_attic, de_railroadstar, de_rechport, de_remy_final, de_rock, de_scud_2k1, de_skipton, de_snowfacility_pre, de_snowville, de_stonepit, de_sunny, de_tain2, de_torabora, de_toxic_waste de_toxwastor, de_uevo, de_vangogh, de_volcano, de_wallmart, de_westwood, dm_hellway, fy_bremer_marktplatz_final_2, fy_comicjungle, fy_greenhills, fy_iceworld2k, ship_fight, starwars_trench Download CoCoNUT´s Custommap-Waypoint-Pack ------------------ For CS 1.6-maps: Maps: de_aztec, de_airstrip, de_cbble, de_nuke, de_piranesi, de_torn Download CoCoNUT´s CS 1.6-Waypoint-Pack ------------------ Standard-map Waypoint-Pack: Maps: as_tundra, cs_assault, cs_backalley, cs_militia, cs_estate, cs_havana, cs_thunder, de_dust, de_inferno, de_chateau, de_storm Note: Some of these waypoints were only modified from the original Pod-waypoints (by TAZ, Count Floyd etc.). All cs-waypoints contain "blockwithhostage"-flags and are tested. ------------------ Have fun! CoCoNUT http://coconut.de.tc
Chyba że z botami będziemy trenować na podstawowych (all).
6. Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy napisze.
Offline
$k!ErAk! napisał:
$k!ErAk! napisał:
teraz juz mozemy grac
Napisałem to wzgladem pingu
Tak to akurat była prawda, ale ping nie był nadal stały i poprawny, poza tym brak ludzi robi swoje ^^
Offline